Tårta!

Nu har jag precis ätit middag, lax och potatis, med tårta till efterrätt :) Har pluggat i princip hela dagen idag, jag kan inte säga att det varit särskilt underhållande, men nu tror jag att jag vet allt om hinduismens tre frälsningspassager...
 Resten av dagen har jag börjat inse att min dator inte tycker om mig längre och att jag saknar två av mina bästa kompisar, den ena har åkt till Kanarieöarna med en sista-minutenbiljett och den andra är i Paris över helgen...
Ja, snart ska jag gå och lägga mig, det blir tidigt idag eftersom jag inte känner mig hundra procent frisk!

Sista minuten-tips! Drick en kopp rött te någon timme innan du ska gå och lägga dig så blir man avslappnad och känner sig glad :)
Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0