Bättre sent än aldrig

Det var fantastic! igår på konserten! Helt makalöst bra, och de var galet duktiga live! Jag är fortfarande överväldigad av deras fantastiska framträdande.
 Jag köpte en t-shirt med deras snygga logga också, och träffade Saga efteråt. Becka var helt överlycklig.
 
Jag måste säga att det framträdande som imponerade bäst var Numb och Iridescent. Amazing!

För några månader sen lovade jag en bild på min lugg som inte har kommit upp för att min dator vägrar samarbeta, men bättre sent än aldrig!



Och jag är medveten om bristen på bilder i bloggen, och också på deras usla kvalité. Detta beror på att min dator inte fungerar för tillfället och jag bloggar mest från ipoden, där man inte kan lägga upp bilder. Bildkvalitén beror på att min kamera inte är särskilt bra den heller, men snart kommer detta bli bättre med ny kamera och förhoppningsvis en fungerande dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0