Bow ties are cool

Hallo! Tyvärr så hann jag inte göra ett inlägg igår, eftersom jag följde med Saga hem tillsammans med Becka. Och det ångrar jag inte, haha! Vi satte på en serie som Saga hade blivit galen i, och nu är både jag och Becka helt fast! Serien heter "Doctor Who" och kommer från Storbrittanien. Serien är väldigt gammal, den började redan 1963 och spelas fortfarande in! Det låter lite konstigt, och det är ganska svårt att förklara, så om ni vill ha en bra förklaring, kolla in klippet nedan! ;) Charlie, som förklarar, är för övrigt en väldigt rolig person som är känd via youtube, kolla in hans andra videos också! Han är väldigt skum, musikalisk och ja...ni märker själva! ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0