Rabarber rabarber

Idag har jag varit inne i stan med lillebror och mamma på rabarberfestival. Det är något firande för rabarbern. Det var marknad och jag åt glass inne på världens bästa glassställe enligt mig själv. Två kulor i strut, Lakrits och Päron. Mums!
Sedan sprang jag in på bokhandeln och hade det mysigt. Sen åkte vi hem och jag har pluggat resten av dagen. Stånggångsarbetet går jättebra! Det är typ klart. Jag ska fundera resten av kvällen och natten om det är något som saknas. Sen skickas det iväg!
Nu måste jag komma på något nytt att skriva om eftersom jag har berättat om mig själv nu. Vill någon veta mer? Eller vill ni läsa något annat, som en historia, mer musiktips, frågestund, mer böcker, mer te osv? Jag vill ha förslag!
Om mindre än en månad är det Linkin Park! Wohoo! Jag längtar väldigt mycket, jag är så taggad!
Ha en mysig lördag, eller hur ni nu vill ha det. Byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0