Min klädstil

Det är dags för sista delen i min lilla "hej det här är jag-grej". Idag handlar det om min klädstil.
Jag har en väldigt simpel klädstil, som helt enkelt går ut på att jag bär det jag tycker är skönt och snyggt. Jag tycker nog mycket om kläder, men det är inte så viktigt egentligen... Jag gillar H&M mycket, det är nog min favoritaffär. Jag kan sitta mycket läng e och kolla på kläder på deras hemsida! För att göra ett lite snyggt avslut, haha, kommer ett litet test!
Beskriv din stil med 3 ord. Enkel, bekväm, vanlig
Vad innebär mode för dig? När jag hittar något som anses modernt som jag skulle vilja ha, jag är nog inte så moderiktig... Eller
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? H&M, helt klart. Men Zarah har också snygga kläder!
Shoppar du second hand? Nej, det är jag inte så bra på...
Vilken är din favoritdesigner? Jag vet nog ingenting om de mest kända, men jag har sett Emma Watsons kollektion och den är otroligt fin!
Vad är din favorit i sommar? Jag tycker att byxdress är riktigt fint, det gillar jag starkt i sommar!
Hur mycket shoppar du för i månaden? Vet inte riktigt, jag shoppar inte så ofta. Kanske i genomsnitt 50-100kr?
Dyraste plagget respektive billigaste? Vet inte riktigt, kanske förra årets skolavslutningsklänning, den var rätt dyr hehe. Det billigaste... Strumpor?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Det tror jag, jag shoppar ganska lagom mycket, tycker jag i alla fall!
Brukar du tröstshoppa? Har aldrig gjort, har inga planer på att börja...
Högklackat eller lågklackat? Helst ingen klack alls, men isåfall högklackat, det kan vara jättefint.
Vilken är din drömväska? Jag har redan en väska jag gillar, men min mammas gamla väska som in storasyster övertagit skulle jag absolut vilja ha! Den är nog väldigt second hand... Jag är inte så jättemycket för väskor egentligen.
Vilket blir ditt nästa köp? Har precis beställt en skjorta och ett par jeansshorts från H&M.
Vilka är dina stilikoner? Emma Watson tror jag, jag gillar hennes stil. Men min systers är också jättefin, om det räknas!
Favoritplagg/kombination just nu? Jeansshorts med en skjorta. Eller min jeansklänning från MQ och ett par sandaler. Eller bikini. Eller min jeansskjorta med svarta shorts. Hehe ;)
Favoritaccessoarer? Armband från Pandora, massa halsband, till exempel mitt kompishalsband med en G-klav som jag har gjort själv. Mina fina kompisar har likadana!
Nu vet ni lite mer om mig och min stil, ja ni fattar lite mer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0