Min favoritmusik

Jag lyssnar mycket på musik, och jag har alltid några favoriter där också. När jag var mindre lyssnade jag mycket på idol-vinnaren Agnes och på Kelly Clarkson. Kelly Clarkson lyssnar jag fortfarande på ibland, jag tycker mycket om hennes låt Breakaway.
Min kompis Saga introducerade mig till Linkin Park för några år sen, och efter det så har min musikstil ändrats lite. Jag tycker till exempel inte så jättemycket om typiska poplåtar, som Justin Biebers eller liknande. Ibland sätter jag dock på lite Taylor Swift och tänker tillbaka på Portugal i höstas... Och så lyssnar jag väldigt mycket nuförtiden på soundtracket till Doctor Who! Det är lite skumt, men det är otroligt bra! För att sammanfatta min smak så är den ganska spridd, jag kan nog lyssna på i princip vad som helst!
Det jag tycker är viktigt med en låt är i alla fall texten och melodin, när de går ihop kan det inte bli bättre! Men som i till exempel Doctor Who-soundtracket, där det är mest instrument, är det känslan som är viktigast! Och förresten, grattis till tredjeplatsen Eric Saade, det var kul att vi kom så pass bra! Här nerre kan ni lyssna på några favoritlåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0