The Goldfish Song

Idag har jag gått i skolan och jag slutade ett, vilket var väldigt trevligt :) tyvärr hade vi bildlektion i jouren... Till lunch blev det fisk och potatis och det är det som har hänt idag :)
Jag funderar på att ge denna bloggen en mer specifik inriktning, har dock inte kommit på något ännu. Idag tänkte jag i vilket fall som helst tipsa om en låt som finns att hitta på youtube, kallas The Goldfish Song av Kina Grannis. Hon är väldigt begåvad och jag tipsar nog allt av henne nu när jag är igång!

Nu har det blivit vår också, trots slasket och snöhögarna. Glad vår till allihopa! Tänkte fira med lite bilder men känns lite kyligt ute, så det får bli en annan gång.

Ha det bra och kommentera gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0