Mys

Tre saker jag inte förstår mig på: Hur en människa kan kasta bort sitt liv, krig och de som inte läser böcker...
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Boken "Bröderna Lejonhjärta", dator och collegieblock.
Tre saker jag gör just nu: Myser, väntar på att håret ska torka och smsar med min kompis Eline.
Tre saker jag kan: Jag kan spela piano (lär mig gitarr för tillfället), jag kan se det positiva utav situationen och jag kan vara precis den jag är.
Tre saker jag inte kan: Jag kan inte matte så bra, ha tålamodet att sy kläder och gå upp när jag vill (jag lovar, min kropp vägrar gå upp innan nio en helg... Något som jag har planer på att ändra...)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Linkin Park, Kina Grannis och mitt band när vi blir kändisar... Hehe ;)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att lösa gamla konflikter i tid, att bli en superfotograf och planera mera.
Tre favoriträtter: Pastasallad, fiskpinnar och GLASS!

Hoppas du förstår mig mera nu :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0