Mästarnas Mästare

Idag har jag pluggat mycket och jag förtjänar definitivt en paus... Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på vad jag snart kommer ha hemma från H&M. Jag beställde en blus också, men den finns som nummer två i inlägget Lajv och Gröna Lund, förutom att den är vit. Nu i efterhand så hittade jag såklart ännu mer jag ville beställa, men eftersom jag inte vill bli helt pank är det nog bra som det är... fast snart kommer jag nog åka in till H&M och köpa lite nya grejer igen...
 Och nu är det vår på riktigt också! Klockan ställdes ju om i natt, men det resulterar ju tyvärr i att man vill hoppa över skolan imorgon... Men nu ska man inte tänka på det ;) Ikväll börjar ett av mina favoritprogram på tv igen, Mästarnas mästare! Så om en kvart sitter jag i soffan och är lycklig! ;) Ha det bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0