Det här är jag

Jag heter Ebba och är född 1996, tycker om glass, böcker, te, musik och mycket annat :)
 Jag bor i en rödsvart villa med min mamma, pappa, syster, bror och katt. På fritiden är jag med i ett band och jag läser och skriver mycket, inte bara skolarbeten utan egna berättelser och annat kul :)
 Den här bloggen kommer handla om en mängd olika saker, men främst om sådant som händer i min vardag och om lite olika tips och idéer jag får. Eftersom jag är nybloggare kan det hända att det blir lite skumma inlägg eller så, men jag hoppas ni kan förstå det :)
 Yiyene är ett namn som mina kompisar brukar använda på mig, så nu har ni bloggnamnet förklarat.

Hoppas du tycker att bloggen är intressant och att du besöker den lite då och då, och tipsa gärna om mig om ni tycker om det ni läser :)

Kram Ebba

(det här inlägget blev ju faktiskt lite skumt, ber om ursäkt för det)


Kommentarer
Postat av: Person 1

Haha, annat kul ja ;D

Blblblblblblblblblblb PLING;P

2011-03-07 @ 18:48:10
URL: http://shurtugal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0