Ojdå

Jag har inte uppdaterat på ett tag, och anledningen till det är det fina vädret och mina fina kompisar som jag har varit med i princip hela veckan. Det blev ju en kort skolvecka nu, och om mindre än en vecka är det skolavslutning! Är jättetaggad och glad för det!
Jag har lovat att ge ut lite recept och sånt till er, men min dator är fortfarande lite seg och jag har inte haft möjlighet till det. Men så fort jag får tid så ska jag skriva lite mer roligheter!
Ja, mina sommarplaner är teaterläger för fjärde året tror jag, Grönan, spela in skiva med bandet, något jag tycker ska bli riktigt kul, och mycket sol och bad. På tal om det, jag har precis upptäckt att min bikini är för liten, grr. Men som tur är finns H&M som en räddning och jag har hittat två bikinitoppar och en underdel som ska beställas typ nu. Och på tal om H&M så fick jag ett par shorts och en skjorta igår därifrån. Jag nåste verkligen beställa allt jag behöver på samma gång, det har blivit mycket därifrån på sistone...
Ja, ni får ha en solig dag och göra vad ni vill göra hehe, så hörs vi nog snart igen! Byee!
Och juste, jag tar kort på bikinin sen, hinner inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0