Medeltiden



Snart är det riddardagarna, om en vecka faktiskt. Det ska bli jättekul för riddarna är så duktiga och jag älskar verkligen att gå runt och kolla på allt fint. Dessutom går jag på bågskytte och då kan man få möjlighet att skjuta under uppvisningen :)
 Det är varje år här i lilla Mariefred och det är verkligen kul. Också kommer folk från många olika städer för att kolla, för riddargruppen kommer bara hit och till Globen. De kommer från Gotland om någon undrar.

Är mycket taggad! Jag har fixat en liten medeltidsoutfit som jag kanske visar också. Snart kommer designen också, det är bara små detaljer kvar.

Om ni vet svaret på min designfråga skulle jag bli mycket tacksam, jag kan länka er i ett inlägg om ni vill :)

Och på måndag blir det Grönan! Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0