Sötnos

Nu ska jag plugga biologi, vi håller på med kroppen, typ blodet, hjärtat, magen osv. Jag gillar biologi, det är roligare än kemi...
Jag gick som sagt hem idag från skolan, men känner mig redan mycket bättre, jag går nog imorgon. Om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag mest myst med min fina katt. Hon är världens sötaste, gosigaste, mjukaste och vackraste huskatt, älskar henne så mycket! <3 Hon var varit speciellt gosig idag, tror att hon känner sig ensam när vi är borta på dagarna... Puss till henne!
Om ni funderar på att skaffa katt, så tveka inte! Katter är väldigt självständiga, även fast det är mycket viktigt att ge dem mat varje dag och gosa och leka även när de är äldre. Men det vet nog alla...;) Katt är nog ett av mina favoritdjur... De flesta kanske också tänker att man vill ha raskatt, men huskatter kan nog inte vara gosigare ;) Jag tycker inte att ras är det viktigaste... Ja, det blev mycket katter, men det var kul att skriva...;) Kram

Kommentarer
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

Kul!! men jag vill bara säga att jag föredrar att man säger förskola och inte "dagis"

Hoppas du kommer trivas...

ha det bra!<3

2011-04-06 @ 19:35:26
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

Glömde fråga.... är det inte VÄLDIGT sent att praoa v.21, det är ju typ då man slutar i skolan och får sommarlov....

2011-04-06 @ 19:36:53
URL: http://fridayfilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0