Ny design

Nu har jag laddat ner en ny design, yey ;) Den förra tyckte jag om jättemycket, men jag kände att det var dags för förändring :)

Idag var jag i skolan och vi fick tillbaka fysikproven. Sen klättrade vi på gympan, jättekul! Jag älskar att klättra på väggen, men tyvärr så blir det inte så ofta... Resten av idrotten spelade jag och becka badminton och hoppade hopprep. Det var jättekul, vi hoppade den där gamla ramsan "Kapten Krok, vad ska vi göra...". Det kändes som man var nio år igen ;)

Ha en jättebra fortsatt dag :)

Kommentarer
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

_SV:_Ja man är ju inte så van med naturförändringar här i trygga sverige!!<3

Fin design förresten

2011-04-07 @ 18:44:55
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

SV: Jo jag bor ju lite utanför samhället så det är såååå underbart på sommaren!!

2011-04-07 @ 19:22:24
URL: http://fridayfilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0