Mina bästa vänner

Jag har många kompisar, och jag kan inte räkna upp alla här, så de jag nämner är de som är absolut närmast. De som jag inte nämner; Jag tycker om er jättemycket också! <3
Becka är en av mina närmaste vänner, hon är så underbar! Hon vet nog mer än hälften av mina hemligheter, och jag vet att hon håller dem... Hon är också jättebra på att sjunga och vi går på kör tillsammans. Saga är också världens bästa, även hon vet mycket om mig... Hon är sjukt musikalisk och söt, bäst! Hon brukar ha en tendens att helt plötsligt attackera mig med brutala kittlingar... Eline är världens roligaste människa, och hon är bra på att göra egna filmer och fotografera. Hon är snäll också, som alla andra av mina kompisar... Vi fyra är kompisar tillsammans och det är vi som har bandet ihop. Jag älskar dem jättemycket och de har gjort mig till en mycket öppnare (och roligare) person.
Carro, Sasha, Amanda, Felicia, Ida och många fler, kram till er! Och kram till ni som läser också...:)

Och juste, jag hade planerat in bilder också, men min dator tycket inte om mig längre...ni får vänta ett tag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0