Min bostad

Jag bor lite utanför själva stan i ett litet område nära vattnet och skogen. Själva staden jag bor i är ganska liten och jag flyttade hit året jag skulle börja sexan, alltså för tre år sen ungefär.
 Huset är på den ojämna husraden, en nia, och planlösningen på huset är ganska konstigt. Det är inte några riktiga våningar utan snarare stadier. På fösrat stadiet finns mitt rum, köket, matrum, dusch och bastu. Vardagsrummet har ett eget stadie och är ganska stort, i alla fall är det väldigt högt i tak. Jag tror att det är fyra meter eller något sånt.
 Övervåningen har två sovrum och ett badrum. Längst ner finns garage, tvättstuga och min systers rum.

Det är nog det om mitt hus, slänger in en bild från google på slottet vid min stad...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0