Hemma

Nu har jag kommit hem, och är plötsligt ägare till ett par mörkblå converse. Trevligt! jag hittade också ett par jättefina ballerinaskor, men jag väntar med att köpa dem. Mamma ville att jag skulle gå in hos en frisör och "kapa av håret", klippa lugg, men det fanns inte tid. Så efter skolan någon dag går jag in hos min frisör istället för en ny frisyr! Jag har länge velat klippa lugg, men det har inte blivit av, tror inte jag har vågat... Men nu tänker jag se till att det blir av!
 Sen kom vi hem och jag har varit ute och tagit lite bilder, eftersom jag ville visa mina kära skor. Nu behöver mamma hjälp med tvätten så vi hörs nog ikväll om jag inte har annat för mig!


Nya converse!

En gammal vagn som är ett ganska intressant foto-objekt...

Vad tycks? Ha det bra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0