Easter

Ja, nu är det påskafton. Så fort min syster kommer hem ska vi leta påskägg, och på dagen kommer min lillebrors farmor och farfar (min låtsaspappa kallar jag för pappa, men han är min lillebrors biologiska pappa). Sen ska vi måla ägg, jag har redan bestämt hur mitt ska se ut, och så kommer jag nog på påskägg av farmor och farfar också.
 Idag börjar nya serien av Doctor Who i Storbrittanien, men vad jag vet bor jag inte där, och jag har inte BBC one på min tv, så jag får hålla ut tills den har kommit ut på DVD... Det känns väldigt hemskt, böhö ;)
 Förresten så blev kakan igår inte alla påskig, fast jättegod, och bilderna jättedåliga, så jag struntar i att lägga upp den bilden om ni absolut inte vill...
Ha en bra påsk, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0