April

Så, idag är det första april! Härligt att våren är här på riktigt. Tyvärr så regnade det idag, är det inte typiskt? ;)
I vilket fall som helst stod jag i skolans kafeteria idag och hade tråkigt... Som tur är så får man lön också, som en glass, te och fralla. Det är lite najs :) Sedan så fick jag reda på en mängd olika aprilskämt, som att skolan försökte lura oss elever med att maten var slut så att vi fick beställa pizza istället... Lite kul ;)
Några nior ville skoja med franskaläraren ritade en fisk som de sedan satte på hennes rygg...?
Efter skolan gick jag hem till Saga, som är en av mina bästa vänner, och vi spelade Little Big Planet och hade roligt :)
Atra esterni ono thelduin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0