Namnsdag

Idag har jag namnsdag, det är Ebba-dagen idag :) Jag har prov på hinduismen imorgon så det blir typ en form av sista minuten-plugg idag, jag orkar verkligen inte...
 Idag kommer väl jag i alla fall försöka ta det lugnt och inte bli sjuk, just nu känner jag mig inte helt frisk...:/

Igår hittade jag ett par skor som kändes måste ha, men det var självklart sommarskor. Vilket visar hur mycket jag längtar dit... Hehe ;)
 Jag drack också något konstigt te som fanns hemma, och det var typ det första äckliga teet jag druckit på flera månader! Jag såg också på två filmer på kvällen och gick och la mig klockan halv ett, vilket är mycket olikt mig...!

Tut tut sa båten och så gick bryggan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0