Sommardrömmar

Hej på er! :)
Har blivit lite smått kär i sommardrömmar och längtar så mycket dit! Redan nu är ett teaterläger och en Linkin Park-konsert inplanerad. Måste säga att jag också har sett några riktigt trevliga sommarkläder på H&Ms hemsida där jag har kollat för fullt idag :)

Idag gick jag i skolan och såg på en usel film på svenskan, så dålig att jag glömt bort namnet... På hemkunskapen rullades köttbullar och på samhällskunskapen diskuterades det för fullt.
Sedan kom jag hem och såg på lite tv och myste framför en kopp myntate.

Jag tänkte lägga upp lite bilder och sånt snart, men ni får hålla ut ett tag då min dator är en aning trött...;)

Kramar Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0