Life isn't passing me by, its trying to run me over.

Hej allihopa :) Den här dagen har inte varit så speciell, men efter skolan följde jag med en kompis hem tillsammans med en annan kompis. Vi skrev stafettskrivningar och spelade Little Big Planet, som är ett jätteroligt och flummigt spel till ps3. Själv har jag inget tv-spel hemma så det är kul att göra det då och då! Jag har märkt att jag är mycket lättroad... Andra händelser idag är nog att alla årstider har tittat fram, på morgonen blåste det MYCKET, vid lunch var det lite vårväder och sen började det snöa! Som tur var blev det soligt efter bara en liten stund, så på eftermiddagen var vädret jättefint. Ja, nu tänkte jag sätta på en bra film eller läsa. Pluggandet får jag hoppa över...;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0