Glömsk

Idag kom jag på att jag inte skribit alls om vad jag gjort i helgen föruton att se på film, så nu berättar jag det här i stället...
 I lördags var jag på kör och det var okej, jag älskar att sjunga och så, och kören var inte fyra timmar som den brukar... ;)
 På kvällen åkte hela familjen på fyrtioårsfest, vilket säkert låter mycket tråkigt, men det var faktiskt jättekul, med Earth Hour sen. Maten var jättemums den med, och till efterrätt åt jag världens godaste äppelkaka! Åh så god den var! Önskar jag hade receptet, jag åt säkert tre bitar! Det fanns en kokos- och chokladkaka också, den var också grymt god, men inget kan slå äppelkakan! ;)

Ja, det var min helg... Men idag gick jag då i skolan, och alla jag mötte verkade väldigt trötta... Efter skolan följde Becka med hem och vi pluggade lite och drack te. Sedan bläddrade vi i H&M-katalogen innan hon åkte hem halv sju. Det var min dag kort sagt!

        
Bilderna är från google, men den här äppelkakan var ganska lik...

Kramar Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0