Digitalkamera

När jag kom hem idag såg jag att mina kläder från H&M har kommit! Yay! Blusen passade helt perfekt och cardiganen också :) Shortsen kommer komma lite senare i vår, och linnet glömde jag visst beställa... Oops!
Som tur är så kommer mamma och jag åka till H&M i helgen istället :) Då kommer jag även prova ut converse (min syster och mamma ska till London om två veckor och köpa med sig ett par hem till mig. De är billigare där) och kanske köpa en ny säng! Nu har jag nämligen tjatat till mig en gammal tv som syrran hade förut, så sängen kommer bli lite av en soffa...:)
Annars så har dagen mest varit lugn. Jag har funderat lite om jag borde ta och köpa mig en ordentlig digitalkamera, och så har jag pluggat förstås. Nu blir det lite mys, tror jag ska sätta på en kopp te, och lite plugg. Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0