The very first hello

Hej!
Jag heter Ebba och är en fjortonårg boknörd som älskar musik och te :)
 Först skulle jag vilja berätta lite om mitt val av namn till bloggen; Yiyene är ett av namnen som mina kompisar använder på mig och det används också i våra knäppa fanfics om bl.a Eragon och Harry Potter...
 Jag är väl inte den intressantaste människan på jorden men jag tycker mycket om att skratta och läsa och lyssna på Linkin Park :D
 
Vissa saker som händer i min vardag kommer alla som vill få ta del av, och om nya idéer som kanske kommer i mitt huvud. Jag kommer förmodligen att skriva lite om några böcker jag läst, om skolan och mina kompisar som är precis lika roliga som jag...(då beror det alltså på hur rolig du tycker att jag är!)
 Jag är alltså en ny bloggare och jag hoppas att det blir kul! :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0